Rytm pracy
—————————————————————————————————————————————
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027
Okres realizacji projektu: 01.02.2024 – 31.10.2025
Obszar realizacji projektu: województwo świętokrzyskie
—————————————————————————————————————————————
Biuro projektu mieści się pod adresem:
HDA-CENTRUM SZKOLENIA,DORADZTWA FINANSOWEGO I BIZNESU HUBERT DURLIK
Al. IX Wieków Kielc 6/8, 25-516 Kielce (wejście od ul. Cichej)
tel. +48 501 641 959, e-mail: hdurlik@leonis.pl
Biuro Partnera Projektu mieści się pod adresem:
TOP FOCUS Tomasz Krzyżański
Al. IX Wieków Kielc 6/17, 25-516 Kielce (wejście od ul. Cichej)
tel. 41 24 26 700, e-mail: biuro@topfocus.pl
Serdecznie zapraszamy!
—————————————————————————————————————————————
Numer naboru: FESW.10.10-IP.01-001/23
—————————————————————————————————————————————
Instytucja Organizująca Nabór: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
—————————————————————————————————————————————
Zakres interwencji: Działania na rzecz poprawy dostępu do zatrudnienia
—————————————————————————————————————————————
Program: FESW.00.00
—————————————————————————————————————————————
Priorytet: FESW.10.00
—————————————————————————————————————————————
Działanie: FESW.10.10
—————————————————————————————————————————————
Dofinansowanie: 973.613,43 zł
—————————————————————————————————————————————
Wkład własny: 51.242,82 zł
—————————————————————————————————————————————
Całkowita wartość projektu: 1.024.856,25 zł
—————————————————————————————————————————————
Główny cel projektu: od 01.02.2024 r. do 31.10.2025 r. jest poprawa dostępu do zatrudnienia i zwiększenie możliwości zawodowych 150 [90K/60M] osób dorosłych od 18 roku życia, pracujących, należących do grupy osób ubogich pracujących, w tym min. 15 osób z niepełnosprawnościami [9K/6M], zamieszkujących obszar województwa świętokrzyskiego w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny.
—————————————————————————————————————————————
Grupa docelowa: 150 [90K/60M] osób dorosłych od 18 roku życia, pracujących, należących do grupy osób ubogich pracujących, w tym min. 15 osób z niepełnosprawnościami [9K/6M], zamieszkujących obszar województwa świętokrzyskiego w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, spośród których:
- minimum 8 [5K/3M] to osoby doświadczające wielokrotnego wykluczenia społecznego;
- minimum 4 [3K/1M] to osoby o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności LUB z niepełnosprawnością sprzężoną, osoby z chorobami psychicznymi, osoby
z niepełnosprawnością intelektualną, osoby z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
(w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Statystyczną Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych ICD10); - minimum 10 [6K/4M] to osoby wykluczone komunikacyjnie.
Cel główny projektu wpisuje się w cel działania 10.10 i wprost przyczyni się do osiągnięcia celu szczegółowego EFS+.CP4.L „Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci”. Wsparcie skierowane jest do wszystkich osób pracujących należących do grupy ubogich pracujących, w odniesieniu do których można podjąć działania doskonalenia zawodowego, które przyczynią się do podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych oraz poprawy sytuacji społeczno-zawodowej. Wsparcie obejmie takie formy pomocy, które zostaną zidentyfikowane u danego UP jako niezbędne w celu poprawy jego dostępu do zatrudnienia, doprowadzą do rozwinięcia kariery zawodowej UP i poprawy sytuacji finansowej.
Cel główny projektu wpisuje się w cel działania 10.10 i wprost przyczyni się do osiągnięcia celu szczegółowego EFS+.CP4.L „Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem.
—————————————————————————————————————————————
W ramach projektu realizowane będą działania:
- identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie Indywidualnego Planu Działania
– dla 150 UP - indywidualne poradnictwo psychologiczne – dla 50 UP
- indywidualne poradnictwo zawodowe – dla 60 UP
- szkolenia – dla 150 UP
- indywidualne pośrednictwo pracy – dla 60 UP
—————————————————————————————————————————————
Efekt realizacji projektu:
Efektem realizacji projektu będzie osiągnięcie wskaźnika rezultatu bezpośredniego tj. Liczba osób, których sytuacja społeczna uległa poprawie po opuszczeniu programu – min. 85% tj. 128 [77K/51M] osób.
—————————————————————————————————————————————
BIURO PROJEKTU dostępne dla ON, bez barier architektonicznych w którym dostępna jest pełna dokumentacja wdrażanego projektu oraz zapewniające UP możliwość osobisty kontaktu z kadrą projektu oraz uzyskanie pełnych informacji o projekcie w szczególności o zasadach rekrutacji i formach wsparcia oferowanych dla Uczestnika projektu.
#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE
Grupa docelowa: 150 [90K/60M] osób dorosłych od 18 roku życia, pracujących, należących do grupy osób ubogich pracujących, w tym min. 15 osób z niepełnosprawnościami [9K/6M], zamieszkujących obszar województwa świętokrzyskiego w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, spośród których:
- minimum 8 [5K/3M] to osoby doświadczające wielokrotnego wykluczenia społecznego;
- minimum 4 [3K/1M] to osoby o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności LUB z niepełnosprawnością sprzężoną, osoby z chorobami psychicznymi, osoby
z niepełnosprawnością intelektualną, osoby z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
(w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Statystyczną Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych ICD10); - minimum 10 [6K/4M] to osoby wykluczone komunikacyjnie.
Osoba uboga pracująca – osoba pracująca:
- zamieszkująca w gospodarstwie domowym, w którym dochody (z wyłączeniem transferów społecznych, przypadające na jedną osobę nie przekraczają kryteriów dochodowych ustalonych w oparciu o próg interwencji socjalnej w miesiącu poprzedzającym przystąpienie do projektu
albo - której dochody podlegające opodatkowaniu w ujęciu miesięcznym nie przekraczają minimalnego wynagrodzenia za pracę w miesiącu poprzedzającym przystąpienie do projektu.
Gospodarstwo domowe – zespół osób zamieszkujących razem i wspólnie utrzymujących się. Osoby samotne utrzymujące się samodzielnie tworzą jednoosobowe gospodarstwa domowe.
Transfery społeczne – bieżące przelewy otrzymywane przez gospodarstwa domowe podczas okresu odniesienia dochodu, przeznaczone do zmniejszenia ciężarów finansowych związanych z wieloma nieprzewidywalnymi sytuacjami lub potrzebami, dokonywane w ramach wspólnie organizowanych systemów lub poza tymi systemami przez organy rządowe lub instytucje typu non-profit świadczące usługi na rzecz gospodarstw domowych (NPISH). W ramach świadczeń społecznych można wyodrębnić następujące grupy: świadczenia dotyczące rodziny, dodatki mieszkaniowe, świadczenia dla bezrobotnych, świadczenia związane z wiekiem, renty rodzinne, świadczenia chorobowe, świadczenia dla osób z niepełnosprawnościami, stypendia, świadczenia dotyczące wykluczenia społecznego.
Zasady równościowe
Projekt jest zgodny z zasadami równości szans Kobiet i Mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla OzN.
Projekt prowadzi do niwelowania barier równościowych na każdym etapie udzielanego wsparcia poprzez następujące działania:
- zachęcanie kobiet i mężczyzn do szkolenia się i podejmowania aktywności zawodowej w zawodach zgodnie z własnymi zainteresowaniami i predyspozycjami, które nie są stereotypowo przypisane do ich płci;
- założenie udziału większej liczby kobiet, ze względu na zidentyfikowane bariery równości płci w obszarze interwencji projektu;
- zadbanie o zachowanie zasady równości szans w trakcie rekrutacji i podczas tworzenia grupy docelowej z uwzględnieniem sytuacji osobistej, domowej i zawodowej kobiet i mężczyzn;
- prowadzenie równościowej kampanii informacyjno-promocyjnej m.in. różne kanały, stosowanie języka wrażliwego na płeć, wykorzystanie różnorodnych, niestereotypowych i nietradycyjnych wizerunków kobiet i mężczyzn np. unikanie portretowania kobiet i mężczyzn w sytuacjach stereotypowych;
- organizację rekrutacji, poradnictwa zawodowego, szkoleń/kursów zawodowych w czasie oraz miejscu dostosowanym do potrzeb kobiet – harmonogram wszystkich form wsparcia umożliwiający godzenie udziału w projekcie z obowiązkami opiekuńczymi/rodzinnymi/zawodowymi;
- zwrot kosztów opieki nad dzieckiem / osobą zależną na czas uczestnictwa w projekcie dla części uczestników (głównie kobiet) wykazujących taką potrzebę.
Wskaźniki realizacji projektu zostały określone w podziale na płeć na podstawie zdefiniowanych problemów grupy docelowej.
Zakres pełnych informacji i dokumentów dotyczących Zasad równości szans Kobiet i mężczyzn oraz równości szans i niedyskryminacji można znaleźć w linkach poniżej:
- Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027
- Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych
- Karta praw podstawowych Unii Europejskiej
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r.
W ramach projektu realizowane będą działania:
- identyfikacja potrzeb uczestników i opracowanie Indywidualnego Planu Działania
– dla 150 UP - indywidualne poradnictwo psychologiczne – dla 50 UP
- indywidualne poradnictwo zawodowe – dla 60 UP
- szkolenia – dla 150 UP
- indywidualne pośrednictwo pracy – dla 60 UP
Zapraszamy do udziału w projekcie „Rytm pracy”
FESW.10.10-IP.01-001/23
Poniżej dokumenty rekrutacyjne oraz dokumenty niezbędne etapie udziału w projekcie:
REGULAMIN REKRUTACJI Rytm pracy – aktualizacja z dnia 13.08.2025
Zał. 1 do Regulaminu – Formularz rekrutacyjny Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 3 do Regulaminu-Oświadczenie- aktualność danych Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 4 do Regulaminu-Oświadczenie RODO Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 5 do Regulaminu-Regulamin zwrotu kosztów dojazdu Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 6 do Regulaminu-zaświadczenie pracodawcy Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 6a do Regulaminu-oświadczenie uboga pracująca Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Zał. 7 do Regulaminu-zasady refundacji kosztów opieki RP – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Załącznik Nr 1 Wniosek o refundację kosztów przejazdu Rytm pracy – aktualizacja z dnia 01.04.2025
Załącznik Nr 2 do Wzór zaświadczenia od przewoźnika Rytm pracy_aktualizacja z dnia 01.04.2025
Listy rankingowe
Harmonogram Indywidualnego Planu Działania
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.07.08
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.07.10
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.07.30
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.08.01
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.09.09
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.09.11
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.11.18
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.01.25
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.01.25_aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.02.11
Kwartalny harmonogram wsparcia RP_2025.03.13
Kwartalny harmonogram wsparcia RP_2025.05.16
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.05.19_IPD_Chodkiewicza
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.05.19_IPD_Sienkiewicza
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.05.20_IPD_Łopuszno
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.06.04
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.05
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.05 – aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.07.04
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.22
Harmonogram poradnictwa zawodowego
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.08.05
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.08.08
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.08.20
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.09.16
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.09.21- aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.07.01
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.11
Harmonogram poradnictwa psychologicznego
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.08.12
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.08.20
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.09.08
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.09.10
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.09.25
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.11
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.11 – aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.11 – aktualizacja 2
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.16
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.16 – aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.10.08
Harmonogram szkoleń
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.08.20
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.10.05
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.10.11
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.10.24
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.10.31
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.11.12
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2024.12.02
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.01.04
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.02.24
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.05.18
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.05.18_aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.05.23
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.05.23 – aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.17
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.30
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.30 – aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.06.30 – aktualizacja 2
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.07.14
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.07.16
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.18
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.27
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.03
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.08.27 aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.03 aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.09.29
Kwartalny harmonogram wsparcia RP 2025.10.20
Indywidualne pośrednictwo pracy
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.10.07
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.10.11
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.11.06
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.12.05
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.12.05 aktualizacja
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.12.05 aktualizacja 2
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.12.05 aktualizacja 3
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2024.12.05 aktualizacja 4
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.08.13
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.08.13 aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15 aktualizacja 1
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15 aktualizacja 2
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15 aktualizacja 3
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15 aktualizacja 4
Kwartalny harmonogram wsparcia_RP_2025.09.15 aktualizacja 5

